هزینه های فرودگاهی برای گردشگران ایرانی در سفر به سریلانکا صفر می گردد

به گزارش ساری فان، پیشوایان آپونسو در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس از صفر شدن هزینه های فرودگاهی برای سفر مردم ایران به این کشور اطلاع داد.

هزینه های فرودگاهی برای گردشگران ایرانی در سفر به سریلانکا صفر می گردد

سفیر سریلانکا در ایران از لغو ویزای ایران و سریلانکا هم اشاره نمود و گفت: این دو کشور آن قدر روابط خوبی دارند که با لغو ویزای دو جانبه به راحتی مردم سریلانکا می توانند به ایران و مردم ایران هم به سریلانکا سفر نمایند.

او با اشاره به جهانگرد پذیر بودن کشور سریلانکا توضیح داد: در سال 2023 قریب 2 میلیون جهانگرد از این کشور تماشا کردند.

سفیر سریلانکا در ایران ادامه داد: کشور سریلانکا سه مدل بسته جهانگردی برای افراد با عایدیهای بالا، میانه و دارای سطح عایدی پایین ارائه می نماید تا همه افراد با هر سطحی از عایدی بتوانند از این کشور بازدید نمایند.

پیشوایان آپونسو گفت: جهانگردان ایرانی علاقه مند هستند از اماکن تاریخی و فرهنگی سریلانکا بازدید نمایند و بر این اساس بسته های سفر ویژه ایرانی هایی که علاقه مند به سفر به سریلانکا هستند را ارائه می دهیم.

او به احترام گذاشتن به مذاهب مختلف در سریلانکا اشاره و توضیح داد: در این کشور پیروان مذاهب بودایی، مسیحی و مسلمان داریم لذا وقتی مسلمانان به سریلانکا سفر می نمایند، غذای حلال در همه جای این کشور وجود دارد و به این مسئله در بسته های سفر جهانگردان توجه می گردد.

سفیر سریلانکا در ایران گفت: جهانگردان ایرانی اعم از مردم شیراز، تهران، تبریز، مشهد و... استقبال خوبی از جاذبه های جهانگردی سریلانکا دارند و به این کشور سفر می نمایند.

اعطای مجوز پرواز مستقیم به سریلانکا به هواپیمایی ماهان

آپونسو در ادامه از اعطای مجوز دولت سریلانکا به هواپیمایی ماهان برای پرواز مستقیم از ایران به این کشور اطلاع داد و توضیح داد: این مجوز قریب دو الی سه ماه پیش صادر شده اما هنوز پروازها شروع نشده است.

او اضافه نمود: دولت سریلانکا به عنوان یک آفر پیشنهادی مالی، تمام هزینه های فرودگاهی برای هواپیمایی ماهان برای پرواز از ایران به این کشور را صفر کرد تا جهانگردان ایرانی بتوانند بدون هیچ هزینه فرودگاهی به سریلانکا سفر نمایند و قطعاً این مسئله بر روی قیمت بلیت ها تأثیرگذار است.

سفیر سریلانکا در ایران در سرانجام با اشاره به سیزدهمین نمایشگاه جهانگردی بین المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه جهانگردی صنایع دستی که در شیراز در حال برگزاری است، گفت: این نمایشگاه در سطح بین المللی برگزار شده است و نسبت به آن نظر مثبتی دارم.

نمایشگاه بین المللی جهانگردی پارس تا 16 دی ماه از ساعت 16 تا 21 دایر است و علاقه مندان می توانند از غرفه کشور سریلانکا در سالن حافظ بازدید نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 15 دی 1402 بروزرسانی: 15 دی 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1713

به "هزینه های فرودگاهی برای گردشگران ایرانی در سفر به سریلانکا صفر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های فرودگاهی برای گردشگران ایرانی در سفر به سریلانکا صفر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید