تاکتیک ویژه گل محمدی برای بازی با النصر

به گزارش ساری فان، سرمربی پرسپولیس خاطره خوبی از گلزنی با ضربه سر و روی ارسال ها از بازی با النصر عربستان در فکر دارد!

تاکتیک ویژه گل محمدی برای بازی با النصر

به گزارش خبرورزشی، خبر های دریافتی از تمرینات روز های اخیر پرسپولیس حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی روی استفاده بهینه از ضربات ایستگاهی تاکید خاصی داشته و بعضی از آیتم های تمرینی را به ارسال ها و استفاده از ضربه های ایستگاهی اختصاص داده است.

تبحر نفراتی، چون مهدی ترابی، سعید صادقی و حتی سروش رفیعی در ارسال روی دروازه، عملکرد خوبی که این سه بازیکن و شهاب زاهدی در زدن ضربات ایستگاهی مستقیم دارند و توانایی زیاد بازیکنانی، چون پورعلی گنجی، کنعانی زادگان، گولسیانی و نعمتی در سرزنی باعث شده تا آیتم های زیادی از تمرینات روز های اخیر به استفاده از ضربات ایستگاهی و ارسال ها اختصاص پیدا نموده و کادرفنی پرسپولیس به گلزنی از این طریق در ملاقات با النصر عربستان بسیار امیدوار باشد.

نباید فراموش کرد حدود سه سال پیش آخرین نبرد پرسپولیس و النصر برگزار گردید. تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم جاسم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که کوشش دو تیم در طول 90 دقیقه نتیجه ای نداشت و دو تیم به تساوی یک-یک دست یافتند. در ادامه نیز کوشش دو تیم در دو وقت اضافه 15 دقیقه ای هم بی نتیجه بود و در نهایت تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی حریف عربستانی خود را 5 بر 3 (در مجموع 6 بر 4) شکست داد. در این ملاقات ابتدا عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 36 با یک ضربه پنالتی تیم النصر را پیش انداخت، اما در دقایق پایانی این نیمه مهدی عبدی با یک ضربه سر در دقیقه 42 کار را به تساوی کشاند.

این پیروزی در حالی رقم خورد که چند ساعت پیش از این بازی AFC عیسی آل کثیر را به علت شادی گلش در ملاقات با پاختاکور 6 ماه محروم نموده بود و بدین ترتیب شاگردان گل محمدی هم کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم النصر را شکست دادند. تک گل تیم یحیی گل محمدی در آن ملاقات با ضربه سر مهدی عبدی به ثمر رسید و حالا سرمربی پرسپولیس امیدوار است باز هم از این ناحیه به تیم عربستانی ضربه بزند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1700

به "تاکتیک ویژه گل محمدی برای بازی با النصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکتیک ویژه گل محمدی برای بازی با النصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید