اپل ایرپادهای خود را بدون تغییر نگذاشت، ایرپاد 2 با قابلیت تازه رونمایی می گردد

به گزارش ساری فان، رونمایی روز گذشته تغییری بزرگ برای اپل رقم زد، در پی این رونمایی اپل ویژگی های خود برای دستگاه های تازه را معرفی کرد، در این بین ایرپادها نیز بدون تغییر نماندند.

اپل ایرپادهای خود را بدون تغییر نگذاشت، ایرپاد 2 با قابلیت تازه رونمایی می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، AirPods Pro 2 با جعبه شارژ USB-C اکنون از صدای 20 بیتی و 48 کیلوهرتز بدون اتلاف پشتیبانی می نماید، اما یک نکته وجود دارد، فقط با هدست Apple Vision Pro که قرار است در اوایل سال آینده در ایالات متحده عرضه گردد، کار می نماید.

فروش این آیفون در فرانسه ممنوع شد

ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی کم حجم در آیفون 14 پرو ممکن می گردد

اپل می گوید تراشه H2 داخل AirPods Pro 2 که در Vision Pro نیز وجود دارد، امکان انتقال صدا بدون افت را فراهم می نماید، اما این سوال را مطرح می نماید که چرا این ویژگی در مدل Lighting سال گذشته وجود نداشت.

ویژگی قابل توجه دیگر در USB-C AirPods Pro 2 نو، رتبه IP54 به روز شده برای کیس آنها است. این به معنای مقاومت بیشتر در برابر گرد و غبار در کنار رتبه بندی آب و عرق Lighting AirPods Pro 2 با رتبه IPX4 در سال گذشته است.

AirPods Pro 2 اکنون از صدای تطبیقی، صدای شخصی سازی شده و آگاهی مکالمه نیز پشتیبانی می نماید. عمر باتری همچنان 6 ساعت برای گوش دادن و 30 ساعت همراه با کیس است. بعلاوه می توانید AirPods Pro 2 خود را از آیفون خود به وسیله USB-C شارژ معکوس کنید.AirPods Pro 2 با جعبه شارژ USB-C همچنان 249 دلار قیمت دارد و در یک رنگ سفید عرضه می گردد.

منبع: gsmarena

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1699

به "اپل ایرپادهای خود را بدون تغییر نگذاشت، ایرپاد 2 با قابلیت تازه رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ایرپادهای خود را بدون تغییر نگذاشت، ایرپاد 2 با قابلیت تازه رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید