ادعای بزرگ استقلال در مورد خرید جانشین قائدی ، گزینه غیرممکن آبی پوش می گردد؟

به گزارش ساری فان، خبری که این روزها دهان به دهان می چرخد و بی ربط به جدایی یا ماندن قایدی نیست این است که در صورت جدایی قطعی قایدی از استقلال، این تیم میخواهد لژیونر اروپایی اش را برگرداند!

ادعای بزرگ استقلال در مورد خرید جانشین قائدی ، گزینه غیرممکن آبی پوش می گردد؟

به گزارش خبرنگاران با اینکه طی روزهای اخیر حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی است که مهدی قایدی و محمد محبی را حفظ می نماید، اما شرایط این دو بازیکن طوری است که بعید به نظر می رسد باشگاه استقلال پیروز گردد باشگاه های پیشین آنها را راضی به ماندن قایدی و محبی کند. باشگاه الاهلی در تازه ترین واکنش خود نسبت به درخواست باشگاه استقلال اعلام نموده بود که باید نخست قایدی در تمرین الاهلی شرکت کند و بعد درخصوص رضایتنامه اش تصمیم می گیرند، باشگاه سانتاکلارا هم درباره محبی گفته است که در صورت پرداخت 600 هزار دلار حاضر است رضایتنامه اش را تحویل استقلال دهد. اینکه چطور کریمی با وجود سنگ بزرگی که دو باشگاه الاهلی و سانتاکلارا برای استقلال انداخته اند، مدعی شده این دو بازیکن را حفظ می نماید، سؤالی است که پاسخ آن را باید خود کریمی بدهد، اما خبری که این روزها دهان به دهان می چرخد و بی ربط به جدایی یا ماندن قایدی نیست این است که در صورت جدایی قطعی قایدی از استقلال، این تیم میخواهد حسین حسین زاده را برگرداند!

خرید حسین زاده آن قدر عجیب است که حتی از حفظ خود قایدی هم غیر ممکن تر به نظر می رسد و از آن دسته خبرهایی است که بیشتر شکل مانور تبلیغاتی از سوی مدیران استقلال را دارد! حسین زاده هم اکنون بازیکن تیم شارلروا است و استقلال برای جذب این بازیکن باید از این باشگاه رضایتنامه بگیرد. طبق قانون نو سازمان لیگ، باشگاه ها نمی توانند لژیونرهای ایرانی را به صورت قرضی جذب نمایند و رضایتنامه کامل بازیکن را از باشگاه او بگیرند. با توجه به چنین قوانینی که دست و پای باشگاه ها را برای جذب بازیکن می بندد، استقلال می تواند رضایت شارلروا را برای این انتقال بگیرد؟ و در صورت رضایت این باشگاه چقدر استقلال باید هزینه کند تا حسین زاده از این باشگاه بلژیکی به لیگ ایران بیاید.

اینکه استقلال تا اینجای کار باید نزدیک سی میلیارد بابت رضایت محبی به سانتاکلارا بدهد عجیب و نشدنی است چه برسد به اینکه حسین زاده نیز با پرداخت رضایتنامه میلیاردی به استقلال بیاید. اما فعلاً ادعای استقلالی ها این است که اگر نتوانند رضایت باشگاه الاهلی را برای ماندن قایدی جذب نمایند، همتای او را از بلژیک می آورند؛ بازیکنی که زمانی برای استقلال بازی می کرد و عملکرد پیروزی هم در استقلال داشت. نکته اینجا است در شرایطی که مدیران استقلال برای انتخاب مربی خود تا به امروز زمان از دست داده اند و هنوز تکلیف نیمکت استقلال معین نشده چطور ادعا می نمایند که بازیکنانی در حد حسین زاده را به ایران برمی گردانند. قدم محکم و اول استقلال می تواند انتخاب مربی باشد که استقلال را چه به لحاظ روحی و چه فنی طوری آماده لیگ کند که شخصیت قهرمانی از همان روزهای ابتدایی در این تیم دیده گردد. قطعاً چنین مربی قوی هم می تواند انتخاب درستی در خرید بازیکن داشته باشد و کم و کاستی تیمش را بخوبی جبران می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1666

به "ادعای بزرگ استقلال در مورد خرید جانشین قائدی ، گزینه غیرممکن آبی پوش می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای بزرگ استقلال در مورد خرید جانشین قائدی ، گزینه غیرممکن آبی پوش می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید